söndag 22 maj 2011

Vilse i pannkakan

Imorgon åker jag och hunden på äventyr. Det är nog bäst att jag packar matsäck och varma kläder, för man vet aldrig hur vilse jag kan köra när jag ska försöka hitta till Burnäset, innanför Risböle. Smaka på den ni.

Ja, den människa med världshistoriens sämsta lokalsinne ska bege sig ut i obygden (?) med endast en karta och en mobiltelefon till sin hjälp. Det påminner mig, jag måste be min käre sambo att installera skrivaren så jag kan skriva ut kartan. Ett dåligt lokalsinne gynnas inte direkt av ett dåligt kartminne!

Om ni ingenting mer hör av mig, då kan ni vara så säkra på att jag virrat bort mig och är vilse i pannkakan (pannkaka skulle för övrigt vara en utmärkt matsäck om man är vilse - mättande och lika god varm som kall).

Önska oss lycka till! :)

1 kommentarer:

Linda sa...

Nu vet jag ju att det gått bra (av din FB-uppdatering att döma) men skickar iaf lite lycka till inför nästa utmaning. Konstaterar också att du och Johan är lite som Yin och Yang när det gäller kartor - ni kompletterar varandra utmärkt! ;)

Svar: Tack! Nu kan du göra vad du vill med bokeländet ;)

Skicka en kommentar