torsdag 19 maj 2011

Bågvisning

Okej, här kommer det. Bågvisning. Ignorera gärna den trötta blicken hos modellen, någonstans ska det synas att man steg upp före tuppen vaknat. Ignorera också gärna eventuella dubbelhakor eller andra skönhetsfel ni eventuellt upptäcker. Ytterligare en sak att ignorera är eventuella brister i själva fotograferandet, det blir som det blir när man ska fota sig själv! ;)

Ett par av bågarna har jag redan ratat men ni får se dem i alla fall. Jag har självklart mina egna favoriter men för att inte påverka utgången av ert röstande så berättar jag inte vilka. Så rösta nu på dina favoriter i kommentarsfältet. Hjälp mig att välja de bågar som ska pryda mitt ansikte den närmaste tiden! (Klicka på bilden för större version.)


Båge nummer 1, lila. (Ska även provas i mörkbrun men den har jag inte fått hem ännu.)

Båge nummer 2, mörkblå.

Båge nummer 3, svart/vit.

Båge nummer 4, metall svart.

Båge nummer 5, metall silver.

Så, vad tror du?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kicki!

Jag röstar på båge nr 1. Men båge nr 3 kommer god tvåa, nästan delad förstaplats.

Men, jag tyckte nästan att alla bågarna var lite för stora för dina finskurna drag och skulle ha velat se ett mindre, ovalt och inte så fyrkantigt alternativ också!

Men det viktigaste är förstås att du tycker om och trivs i dem!
Följ din känsla så kan det inte bli fel.

Lycka till!

/Nina (och Elsa som röstar på samma som Chapp...)

Lisa sa...

Jag tycker båge 1 lr båge 3 är finast..lycka till att välja=)

Linda sa...

Jag instämmer med de som håller på båge 1 och 3 men jag håller nog båge 3 före båge 1 - lite kraftigare bågar passar ditt nätta ansikte och dina färger ritkigt bra! Tycker att båge 2 också var jättefin men den var lite stor.

-Angående komplimanger så brukar Jocke säga att tänkta komplimanger är bortslösade så det är lika bra att säga dem, brukar försöka jobba efter det ;)

-Om Chapp säger jag bara att han är en charmör av rang, och att jag är glad att jag räknas till folk ;)

Anonym sa...

Jag tycker som dom andra. :) /Ella

Anonym sa...

men helt klart nummer 3 den svartvita!

kusse sussie

jocke sa...

Inte svårt val alls, båge 1 & 2 är för stora för dig, båge nr 3 är perfekt snudd på kunna vara lite förstora men eftersom du har är så blek så blir det bra med en svart båge med vita detaljer.
Båge nr 4 var rent löjligt fula ser ut som ett par cykelbrillor som man kan köpa på en mack typ!
båge nr 5 Hej Tant Kicki 85år?

Din favorit lillebror j

Kicki sa...

Ja säga vad man vill käre bror, men du fick mig att skratta! Jag jobbar på blekheten genom att befinna mig i solen så snart den tittar fram då jag är ledig! :)

Tack för åsikterna allihop, båge 4 och 5 har jag ratat för länge sedan. Just nu tror jag att det väger mellan 2 och 3, alternativt 1:an i en annan färg...vi får se! :)

linda sa...

Ser fram emot att få se de nya glasögonen! =)
Hur lång tid får du på dig att bestämma dig?

Anonym sa...

nummer 1!!
// Rebeecca

Skicka en kommentar