söndag 17 april 2011

Mästarnas mästare

Jag sitter här och är lite ledsen för att Evy Palm fick lämna Mästarnas mästare ikväll, jag tycker att hon är så mysig. Som en liten mormor! Men någon gång måste väl alla utom en åka ut, sådana är ju reglerna.

Jag har missat tidigare säsonger (eller har det kanske bara varit en säsong tidigare?) men i år har jag förstått vad jag har missat. Jag gillar blandningen av tävlingsmoment och återblickar på mästarnas idrottsliga prestationer, jag gillar mysfaktorn och att alla verkar trivas tillsammans och lära känna människor de förmodligen inte skulle ha träffat om det inte varit för programmet. Sånt gillar jag. Gemytlighet och vänskap. Det är härligt med TV-program som bygger på positiva saker och inte intriger och bråk.

Imorgon bär det så av till Leos lekland med brorsdöttrarna, jag återkommer med en fullständig rapport av träningsvärken som definitivt kommer att infinna sig samt skador jag ådrar mig på grund av att jag inte längre är ett barn. ;)

3 kommentarer:

Jessica Winter Björkman sa...

Åh vad kul att det inte bara är jag och Mange som tittar på mästarnas mästare :) Älskar programmet massor!!

Linda sa...

Såg lite av förra säsongen och tycker precis som dig att det är roligt med program som inte går ut på att den som är elakast vinner. Vid tillfälle ska jag sätta mig ner och se igenom avsnitten. :)

Ang dräneringen - det var väl förra sommaren som Johan pratade med paps? Ska iaf höra med honom, tänker att när det ändå inte blivit sommar än så kanske han inte är fullbokad. ;)

Kicki sa...

Jessica: Nej, ni är inte ensamma! :)

Skicka en kommentar