fredag 25 mars 2011

Testpilot Rydbergs Bearnaisesås

Jag har av Smartson blivit utvald som testpilot för Rydbergs nya Bearnaisesås. Ni som känner mig vet ju hur mycket jag gillar bearnaisessås, så jag tycker att de valde rätt person för uppgiften!

Ikväll skulle det bli årets första grillmiddag så det passade bra att göra testet just ikväll. För testet gällde att man skulle prova en av de tre nya smakerna, men jag slog till med två på en gång. Vi provade chilisbean och grillbean.


Vem behöver sallad när man har dubbla beasåser? :)


Chilismaken var lite av en besvikelse eftersom den egentligen inte hade någon smak, annat än bearnaisesmak. Den hade en viss hetta men var som sagt ingen smaksensation.

Grillbean däremot var riktigt bra. Krämig och god, full av smak och välkryddad. Mums! Den kan jag varmt rekommendera!

3 kommentarer:

Linda sa...

Oj, nu blev jag hungrig... ;)

linda sa...

Svar: på Öjagården, ett äldreboende i Öjebyn :)

Linda sa...

Svar: tack! :D

Skicka en kommentar