onsdag 9 mars 2011

Jag vann! :)

För ett tag sedan ställde jag upp i en tävling arrangerad av Linas matkasse och efter lite röstfiske så blev jag en av vinnarna av en gratis matkasse, en hel veckas middagar planerade och klara med recept och allt. 

Det ska bli jätteroligt och jag hoppas verkligen att jag hittar lite ny matinspiration att använda mig av i mitt nya kök, som för övrigt nästan är färdigt att användas nu. Förhoppningsvis hittar jag nya receptfavoriter som jag aldrig annars skulle ha provat på! 

Nu väntar vi bara på att rörmokaren ska komma och göra färdigt det sista i köket, sen är det än en gång redo att användas fullt ut. Jag lovar att det kommer lite bilder från köksrenoveringen snart!

1 kommentarer:

Linda sa...

Grattis!!! :D
Mycket roligt! Och så passande när du fått nytt kök och allt!

Skicka en kommentar