onsdag 8 juni 2011

JA, livet är ganska skönt just nu!

Sommaren är här på riktigt, äntligen. Som jag har längtat efter vår första sommar i huset!

Jag hade tänkt spendera dagen med att rensa bort de sista gamla blomrabatterna men istället har jag njutit på min solsäng med denna underbara utsikt:

Äppelträden står i full blom och erbjuder en underbar skugga för sådana som jag, som trivs med värmen men inte i solen! Om du klickar på bilden så förstoras den och du ser de underbara blommorna bättre...
Jag läste ut "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" igår kväll och nu roar jag mig med att ta reda på varför vi 80-talister blev som vi blev, och varför det självklart inte är vårt fel att det gick som det gick. Det är 90-talets fel! ;)
Det kan tänkas att inläggsfrekvensen minskar något nu under sommaren (den har nog i sanning redan minskat på grund av den ljuvliga försommaren) men det får vara som det är med det. Jag njuter av årstiden och uppdaterar lite sporadiskt under tiden. Men jag lovar att lägga upp bilder och recept på resultatet av Linas matkasse snart, trots sommaren! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar