tisdag 22 februari 2011

Skapat

Tanken är att jag ska lägga upp det jag skapar i min pysselhörna här på bloggen, i alla fall de alster som jag är nöjd med. ;)

Så här kommer det jag har skapat på senaste tiden.

LO efter skiss av Webmosterhelene på SWE scrapbookbloggen (se länk i högermenyn). Den ser lite sned ut men det beror nog på fotografen. ;)

Närbild.





En altrad chokladask, mitt första altrade alster faktiskt och jag har fått blodad tand. 

Mitt första försök på att vika till en presentförpackning, Resultatet blev väl kanske lite sisådär men övning ger färdighet.

Andra försöket är jag desto mer nöjd med...det är samma pappersserie som på hjärtasken.


Närbild på dekorationen, ovanligt mycket rosa för att vara jag. Det var roligt att utmana mig själv genom att skapa i färger jag sällan använder.

1 kommentarer:

Linda sa...

Jag är superimponerad Kicki! Vad duktig du är! :D

Skicka en kommentar