söndag 16 oktober 2011

Snart i ett pysselrum nära mig...

Idag har jag varit på homeparty med Innerum (klicka för att kika in på deras webshop), och tro det eller ej, En och annan sak hamnade på mitt beställningsformulär.

Bland annat 2 av dessa i lila:



De ska sitta i mitt pysselrum och förvara pyssliga saker. Det blev en i mörkgrått också som ska förvara alla kontroller i vardagsrummet.

Sedan blev det också en röd löpare, men den ska inte ligga på bordet, den ska sitta på väggen! På den ska årets skörd av julkort sitta!



Alla bilder är lånade från www.innerum.com 

Jag tror att jag köpte fler saker också, men jag kommer inte ihåg vad....Det får bli en överraskning när grejerna kommer om en vecka!  :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Kicki! Jag tycker verkligen jättemycket om dig och din blogg men jag börjar undra om inte din blogg har något emot mig - det krånglar ALLTID när jag ska kommentera... :o

Nu gör jag ett nytt försök - förra försvann.
Jättefina grejer, gillade speciellt boxarna. Har Innerum Homepartys i Piteå också måntro?

Linda sa...

Svar: Åååh, jättegärna – ska bara konferera lite med Jocke först för att se vad han går med på ;)

Skicka en kommentar