fredag 14 september 2012

Nu händer det på riktigt...

I så många år har jag tjatat, trugat, försökt övertala, hoppats och längtat. Till slut kom han på det själv, så nu händer det på riktigt. I augusti nästa år blir jag och mannen i mitt liv man och fru, Gert Fylking sa det bra när han sa; "ÄNTLIGEN".

Idag har vi haft ett första möte med Desiree på Disponenten och det vore verkligen helt sagolikt om vi kunde få ihop en budget där både hon och den fantastiska lokalen ryms utan att vi behöver skuldsätta oss för livet. Tänk er ett bröllop utan planeringsstress och press, i en fantastisk herrgårdsmiljö med naturen runt knuten...man kan ju tillåta sig att drömma lite i alla fall.

Man skulle ju kunna tro att bloggen nu ska fyllas av bröllopsplanering och brudhets. Men jag vet inte så säkert jag, man vill ju inte spoila allt det roliga för de som är bjudna genom att avslöja allt det vackra på förhand. Lite överraskningar vill man nog hålla på... men en eller annan sneak-peak ska jag nog släppa ifrån mig under året som kommer.

Status än så länge: Kyrkan är bokad, datum är bestämt och festlokalen är preliminärbokad.


1 kommentarer:

Linda sa...

Massor med grattis!!! Ytterligare en gång, lite mera exalterad igen för nu har jag varit och provat klänning på Cinderella. Inte en brudklänning naturligtvis utan en festklänning, du vet den där långa lila som var i skylten? En sån skulle jag kunna tänka mig fast i en kortare variant (det fanns det också). Däremot fick jag prova den långa eftersom den korta var lite för liten i storleken men det gjorde inget - den var helt underbaaaaar!!! Måste skrapa ihop ett rejält klänningskonto bara... ;)

Ser verkligen fram emot bröllopet och jag hoppas att dina drömmar slår in...
Kramar i massor

Skicka en kommentar